Sayfalar

Olay yagli karma ciltler icin nemlendirici

Bazen cildime noluyoruz? Hayırdır? Dediğim dönemler oluyor. Ne sürersem süreyim, temizliğime çok dikkat etsem de manasız sivilcelerin sebebini çözemiyorum. Kullandığım tüm ürünlere şüpheye düşerek baksam da en sonunda hep nemlendiricimi suçluyorum sanki :S


Estee Lauder'in temizleyicilerinden tutun tüm drugstore ürünlere kadar bir sürü cilt bakım ürünü denedim. Tonlarca para döktüğünüz Estee Lauder'in de vaatlerini yerine getirmediğini görünce artık zarar vermesin temizlesin, nemlendirsin yeter gözüyle bakıyorum ürünlere ve bu sayede hayal kırıklığı yaşamıyorum.



Tam böyle bir dönemde sevgili birbuketkozmetik.com'un tavsiyesiyle OLAY'in active hydrating nemlendirici kremini edindim. Fiyatı 13-14 lira civarında bir ürün. İnanın görevini çok iyi yerine getiriyor. Çok memnun kalınca bir indirimde bir paket daha alarak yedekledim. Krem gibi yoğun yapılı ürünler yerine her şeye reaksiyon gösteren cildim losyon ve jel yapılı ürünlere daha iyi uyum sağlıyor.





Geçenlerde iş arkadaşım kendisine makyaj yapmamı rica etti. Bende iş yeri çekmecemde makyaj öncesi kullandığım OLAY kremimi makyaj tabanı oluşturması açısından cildine sürdüm. Tepkisi; 'sanki yüzüm ıslak gibi oldu' dedi :)
Hydra özellikli bu ürün resimde de gördüğünüz gibi sanki cildinize sudan gelen bir nem sunuyor.



Cildiniz ürünü çok çabuk emiyor. Benim cilt tipim karma. Aslında karmakarışık desek daha doğru bir tanım olur :) Çünkü burun üstüm yağlı iken burun kenarlarım egzama gibi kabuk kabuk soyuluyor ve acayip çirkin bir görüntü oluşturuyor. O kabuk kabuk soyulmuş cilde fondöten ve hatta pudra sürdüğünüzde ki berbat görüntüyü tahmin edersiniz. Kış ayında cildin daha çok neme ihtiyaç duyduğu şu günlerde yüzüm için yeterli gelen bir ürün oldu.




Bu ürünün dibini gördüm. Kendisine elvada derken yedekteki pakete geçeceğim.





Ürün 50ml. Benim gibi hassas herşeye tepki veren bir cildiniz varsa denemenizi tavsiye ederim. Çok fiyatlı olmaması açısından en azından kaybedeceğiniz fazla bir şey de yok.

Hepinize ışıltılı, sağlıklı bir cilt dilerim... :)

Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın