Sayfalar

nyx kas kiti eyebrow cake powder ECP05 brunette

Bugüne kadar kaş makyajında MAC kaş rimeli, Essence kaş kiti ve ve son olarak nyx kaş kitini kullandım.

Nyx'e kavuşalı yaklaşık 2 hafta oldu. Beğendim açıkçası. Çok fazla bloglarda tanıtımını görmediğim bu ürünü size bir an önce göstermek istedim!

 Şunu belirtmek isterim ki ürün ihtiyaçtan değil tamamen vaxlı kaş ürünü nasıl olur? Merakımdan alındı. Ben ürünü Marmara Park Douglas'dan 25 Lira'ya satın aldım. İki renk seçeneği vardı. Şu aralar kararım kumral hatun olmaktan yana olduğu için toprak tonlu kiti edindim. Diğer kitteki renk daha gül kurusu gibi bir tondu. Yani kaş makyajında o tarz renkler sanırım kızıl - bakır tonlu saçlar için düşünülmüş olabilir. ( Yukarıdaki fotoğraf bulanık gözüküyor ancak ürünün kapağı buzlu cam gibi olduğu için böyle bir görüntü verdi)


Kaş farlarının tonu Essence kaş kitimle neredeyse ayırt edilemeyecek benzerlikte. Douglas'da ürünün kullanımı için; Önce wax'ı kaşınıza uygulayın ardından farı sürün ve son olarak burgulu fırça ile tarayın dendi. Bir blog'da ise fırça wax'a ardından fara batırılarak uygulandığı söylenmiş. Ben douglas'taki yöntemi uyguluyorum.



Waxlı kaş kitim ile Essence kaş kiti far yapısı olarak aynı ancak duruş olarak farklı. Şöyle ki waxlı kitte kaşlarımın kuyruk kısmını uzatabiliyorum. Bu duruma bayıldım. Çok doğal duran geçici kaş dövmesi yapıyorsunuz kendinize. Ve kaşınız toz toz duran görünümden uzaklaşıp daha canlı parlak net bir duruş alıyor.  (Dövme deyince aklınıza banel, yapmacık bir görüntü gelmesin  kesinlikle! )



Kaşlarım daha sabit bir hal aldı. Wax bu görüntüyü elde etmeniz için haliyle kaşınızı birazcık sertleştiriyor. 


Ben bir çılgınlık yapıp Benefit'in fiyatı 100Lira civarı olan Waxlı kitini almayı düşünüyordum. Ancak NYX 'de böyle bir alternatif varken iyi ki almamışım diyorum. Satış danışmanı Benefit'in havuza dahi girseniz akmayacağını belirtmişti. Ancak NYX'in bildiğim kadarıyla böyle bir iddiası yok. Benim için çok önemli bir detay değil. Fakat kaşında ciddi seyrelmeler ve açıklıklar bulunan arkadaşlar için daha Benefit daha doğru bir alternatif gibi görünüyor.

Benim için Mac kaş rimeli her zaman 1 numara olmaya devam edecek gibi gözüküyor. Yazısı Burada Ondaki hafif ışıltılı kumral tonu kaş farıyla elde edilecek birşey değilmiş gibi gözüküyor. Ancak farklı ürünler denemeye devam etmekten de kendimi alamıyorum.
Sevgiler, selamlar hepinizeeeee!

Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder