Sayfalar

The Body Shop Smokey Moonstone Palet




Sevgili Kozmetik Aynası isimli Blogger arkaşımın isteğiyle The Body Shop Smokey Eyes Moonstone Palet bugün ki tanıtacağım ürün oldu.




The Body Shop'un %50 indirimiyle 49 Lira'dan 25 Lira'ya düşen bu palete sahip olmak istedim. Palet 4 adet renk içeriyor. Bir başka renk seçeneği daha vardı o da şu aşağıda görmüş olduğunuz palet. İlk başta bunu alacaktım ancak sonrasında elimde benzer ürünler olduğundan Moonstone Paleti seçtim. Şu aşağıda gördüğünüz palet Bronz Palette.


Benim paletimdeki renkler ise şöyle;




Paletin arka kısmında 4 adımda nasıl smokey gözlere kavuşabiliriz diye şablon oluşturulmuş.



Gözümde hiç denemedim henüz. Elimdeki swatchları ise şöyle. 


Aldığım ürünleri bir süre kullanmaya kıyamayıp gidip gelip bakmak,okşamak huyumdur :)
Zamana ihtiyacımız var yani...

Düz ve kesik uçlu iki adet fırça da paletin içerisinde.




 Elime baktıkça tonların Urban Decay Naked Paletteki tonlara ne kadar benzediğini farkettim. Sizde benim gibi toprak tonlarındaki makyaj hastasıysanız bir göz atmanızı tavsiye ederim.
Kullandığımdaki fikirlerimi ise bu posta ekleyerek güncellerim diye düşünüyorum.





Gramajlar ise; 4*1.8 gram

Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

2 yorum:

  1. Waowww gerçekten çok güzelmiş canım güle güle kullan :) Sanırım ben diğer rengini alıcam ve onuda eklediğin çok çok teşekkür ederimm :D

    YanıtlaSil