Sayfalar

MAC BROW SET- MAC KAŞ BOYASI- MAC KAŞ RİMELİ



 (:Merhaba :)

Yeni yazımı bir favori makyaj ürünüm oluşturmakta.
Çoğu ürünümü bitse de yenisini alsam diyerek kullanan ben bu ürünü bitecek diye gıdım gıdım, minnak minnak sürüyorum :)


Ben uzun zamandır hergün makyaj yapmama hatta 'MAKYAJSIZ ASLA' dememe rağmen kaşımı boyamaya çekinir o abartılı görüntüden çok korkardım. Halbuki çok gür kaşlarım yoktur seyrek ama çokta yok denmeyecek durumda kaşlara sahibim :)

Bir MAC makyaj uygulamam sırasında Mua'ya kaşlarım için bir ürün aradığımı ama denediğim kaş farları ve kalemlerinin yarattığı etkiden pek haz etmediğimi dile getirdim. O da daha önce hiç görmediğim ve bir yerde okumadığım bu ürünü getirdi ve kaşıma uyguladı bayıldım! Bundan sonraki aşamayı söylememe gerek var mı? KAPTIM! Tabi ki :)




Ürün rengi itibariyle benim sarı, bakır, kahverengi renkleri arasında sürekli değişen saç rengime çok yakışmakta :)
Kömür gibi sıradağ görünümü oluşturan kaş kalemlerine nazaran uygulamanıza bağlı olarak kökleri ve ya kaş kıllarınızın kendisini boyuyorsunuz. Çok güzel sabitleniyor ve hiç aktığına bulaştığına şahit olmadım. Fotoğraflarda çok belli edemedim ama içinde böyle ışıltının daha minimalize hali olan yansımalar var. Bayılanzi ben bu ürüne bayanlar :)


Benim rengim BEGUILE A61. Bittiğinde yerine yenisi konulacak asla aldatılmayacak bir ürün. Alınır mı ?
Tabikiiiiiii :)


Unutmadan söyleyeyim fiyatı ben satın aldığımda 45 TL civarındaydı.
Bye..