Sayfalar

BOBBI BROWN POT ROUGE FOR LIPS AND CHEEKS

Bu şirin renkli ürünü ELCA alışverişimden çok uygun bir fiyata edindim. 35 lira kadarcık bir fiyatı vardı :)
Benim mercan şeftali aşkımdan ötürü seçilen bu ürün hem yanakta allık hem de ruj olarak kullanılabilmekte.
Diğer renkleri çok koyu olduğundan ve doğal makyajı sevdiğimden en uygun gördüğüm bu allıktan aslında pek istediğim performansı alamadım. Tamam doğal makyajı seviyorum da... o kadar da değil :) Bu ürün yanakta hiç belli olmuyor dudakta da resmen lip balm görevi görüyor. Allahtan uygun fiyata aldığım bir ürün ki çok fazla üzülmedim.:) Sürüldüğünde de yanakta ıslak ve jelimsi bir görüntü oluşturuyor. 
Yani derseniz ki 
çok az makyajla bu ürünü kullanacağım? O zaman ben nasıl kullandığımı anlatayım;




Haftaiçi iş dolayısıyla ve MAKYAJSIZ ASLA dediğim için :) haftasonu çok ağır ürünler kullanıp, cildimi haftanın 7 günü yormak istemiyorum açıkçası. O zaman napıyorum tatlılarım, alıyorum The Balm'ın Balm Shelter renkli nemlendiricisini, cildimin tonunu eşitlemesi ve sağlıklı bir görüntü oluşturması için cildime sürüyor ve bu allığı yanaklarıma uyguluyorum. Dudaklara da şeffaf lip gloss veya balm uyguladım mı bu iş Tamammmmmm :)

Ürünün genellikle asıl fiyatı Elca'da satılanın iki katı oluyor. Sanıyorum ki 70 küsür liradır.
Ama derseniz ki bir daha alır mısın? Almam.:)

Sevgiler




2 yorum:

  1. Ceren Demirci29 Ekim 2012 14:58

    sayfa bilgiler çokk güzel ama çok az ürün var :)
    ben bu ürünü dutyfreeden almıştım, orada bile 25 dolardı, siz çok ucuza almışsınız. bu elca izmirde var mı acaba?

    YanıtlaSil

  2. Elimde çok ürün var. Ama sayfayı yeni açtım. Tazeleri yolda:) ELCA bildiğim kadarıyla başka bir yerde yok.Ama uğradığım bir gün sizin için sorar burda da yayınlarım. Estee Lauder Company açılımı. Bir bulduğunuzu bir daha bulamadığınız bir yer. Siz hangi rengini aldınız?

    YanıtlaSil