Sayfalar

MAC PRO LONG WEAR FONDÖTEN

Merhabalar...Yeni bir ürünle karşınızdayım...



Mac'in kalıcılığıyla ünlü bu fondötenini mağazada uygulandığında beğenıp kendim uyguladığımda ise hayal kırıklığına uğradım maalesef:(


Kendisinin kirliliğinden dolayı özür diler yazıma devam ederim efenim... :)

Ürün kalıcı olmasını elbetteki kalın ve ağır yapısına borçlu. Kendisi kesinlikle iyi nemlendirilmiş ölü derilerden arındırılmış bir cilde uygulandığında fena durmuyor. Tabi bu benim görüşüm. Benim fondötenden beklediğim sağlıklı, doğal, taze bir görüntü. Ama bu fondöten sürüldüğünde ben burdayım diyor. Cildinize değdiğinde çok çabuk donuyor ve sabitlenıyor bu sebeble oldukça hızlı dağıtmak zorundasınız...



Ben ürüne verdiğim ciddi meblağdan dolayı bozulmadan kullanıyım derdinde olduğumdan başka ince yapılı glowy görüntü vcren bir fondötenle ağır yapısını bozmak suretıyle karıştırarak kullanıyorum :) Cildimde çok yoğun olmayan sivilce izlerim ve kılcal damar çatlamasından dolayı kızarıklıklarım mevcut. Ancak buna rağmen bu fondöten yoğunluğuyla benim cildime fazla ağır. Ürün 15 saat yoğun iş temposu sebebiyle bazen pudralamadan bile kullanmama rağmen eve geldiğimde bir iki saat önce yapmışım gibi sabit duruyor cildimde.  Benim rengim


NC 25 ama suratımda kireçimsi bir beyazlık oluşturuyor sanırım tatilden ve yazın girdiğim solaryumdan kalma bir etki bu...Ürünü daha doğal ve fazlasını emerek cilde dağıtan beauty blender tarzında (muadili watsons ve gratislerde de satılıyor) süngerlerle uygulamak daha başarılı sonuç yaratıyor. 30ml boyutunda ve spf 10 içeren fondöten spf açısından oldukça yetersiz maalesef...Ancak bu kadar yoğun yapıda bir fondöteni yazın kullanmayı tercih etmeyeceğinizi düşündüğüm için spf yeterli olacaktır.Fondöten şişesinin pompalı olması ve bunun yanı sıra pompasının da kilit sistemiyle sabitlenmesi oldukça kullanışlı. Çantanıza attığınızda dökülür mü? ve ya ürünü kullanmadığınızda kurur mu düşüncesini beyninizden siliyor.


Sizde benim gibi fondöten konusunda aradığını yıllardır bulamayanlardan mısınız? :(
Fiyatı 70-80 civarı sanırım.
Bir daha alır mıyım? Almam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder