Sayfalar

Avon Neutral Tones Eye Palette

AVON NATUREL TONLU 8'Lİ FAR PALETİ

Yaklaşık 4 yıl önce ilk sahip olduğum naturel tonlu ilk far paletimle sizi tanıştıracağım. Çok sevdim, çok beğendim ve çok beğenildi. Öyle ki esmer tenli bir iş arkadaşım vardı aynısından o da Avon'a indirimsiz olduğu halde sipariş verdi. Ancak hatun esmeralda olduğu için bu tonlar bende olduğu gibi durmadı onda. Hatta pek belli bile olmadı son iki bronz ve koyu kahveyi kullanabildi ve diğer tonlar onda baz rengi oluşturdu ancak.






Farları resmen kazıdım gördünüz gibi çok kullandım. Çünkü renkleri çok güzel. Hele soldan 4. renk, içerisinde güneş yansımaları ve şeftalilik barındırıyor bayılıyorum ona. Bu farları gölgesiz de tüm göz kapağıma uygulayarak da çok kullandım.


Farların beğenmediğim tek yanı ise tozutması. Artık bu fiyata o kusur kadı kızında da bulunuyor diyerek avutuyoruz kendimizi :)

Bundan memnun kalınca aynı paletin ikinci seçeneği smokey paleti de satın aldım. Yakında onun da yazısı gelecek.

İndirimsiz hali 20 TL olan bu paleti ben 10 küsür Liraya  almıştım. Gayet uygun yani.

Elimdeki swatchları ise baz uygulamadan şöyle:





Swatch konusunda başarısızım arkaşlar farkındayım. Palet toplamda 9 gram. Ben paleti kullanmaktan biraz yıprattım görüntüsü için kusura bakmayın.


Tavsiye ederim ( tozutma sorununu gözardı eden kozmetik severlere)

Hepinizi öpüyorum çok!

Sevgiler...
Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder