Sayfalar

Flormar Beauty Set Swatch


Merakla beklenen Flormar Beauty Set swatchları ile karşınızdayım. Bu paleti görür görmez ilk alışverişimde satın aldım. Tasarımı, renk tonları, birçok ürünü tek parçada toplayışı beni bu palete hayran bıraktı. İncecik defter boyutu ve hafifliği yanımda taşımam için çok uygun. Bel fıtığı gibi bir rahatsızlığım var ve hafiflik, kolay taşınma özelliği benim için ürünlerde çok önemli.





Fotoğraflarda görüldüğü gibi palette 12 adet far bulunuyor.
Renkler tam da benim istediğim gibi toprak tonlarında.




12 rengin 3 tanesi mat. Paletimde en çabuk bitecek rengin mat ten rengi olduğunu düşünüyorum. O kadar güzel ki kaş altındaki duruşu. Doğal tonlarında ki makyajımın vazgeçilmezi oldu.

Elimin pek sık gitmeyeceği iki renk ise mor ve mavi. Ben kendime pek yakıştıramıyorum açıkçası bu tonları. Sevenleri vardır elbet, saygı duyuyorum :)






Wild collection serisindeki allıklara çok benzettiğim iki allık da cabası bu palette. Orta tonda pudrası da çok koyu tenlılere de açık tenlilere de ortalama uyacak bir renk. İki adet full coverage concealer da palette yer almakta.



Sağ alt ve üst concealer rengi. Ben göz altımda katı yapıdaki concealer'ları kullanmıyorum. Tenim için her iki renkte uygun çünkü fondöten öncesi sürüyor (cilt sorunlarıma) ardından fondötenimi sürüyorum.




Sol alt ve üstteki swatchlar ise allıkların rengi bayanlar.

İki tane fırçası var ama pek işe yarayacağını düşünmüyorum. Ama sağ olsunlar yine de düşünmüşler bizi :)

Çekmeyi unutmuşum paletin kapağında ayna da bulunuyor. Bu paletleyseniz eğer ayna derdiniz de yok. Çok seviyorum. Makyaj vitrinimde tasarımıyla harika görünüyor. İçeriğindeki ürünlerle de beni hem güzel gösteriyor, mutlu ediyor.

Fiyatı 34.90TL. Şiddetle tavsiye edilir.
SEVGİLER

Makyajsiz Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder