Sayfalar

Flormar p116 pretty compact allık- blush

Flormar ürünlerini tanıtmayı seviyorum nedense... Yazdığım ürünler daha ulaşılabilir olduğundan heralde...

Çok çekinerek aldığım bir Flormar allığı tanıtacağım bugün sizlere. Daha önce yazılarımda da bahsetmiştim. Pembe tonlu allıklar en son tercihim olan allıklardır. Bunun sebebi cildimde kızarıklık sorunun olması. Zaten kızarıklığım kapansın diye makyaj yapıyorum bir de pembe allıkla onu daha da ortaya çıkarıyormuşum gibi geliyor.

İşe uygun fiyatlı bir allığı deneyerek el atabiliriz dedim ve tercihim Flormar'dan yana oldu. Flormar Pretty çoğumuzun elinde bulunan bir seri.



Benim seçimim iki renkli P116 'dan yana oldu.



Koyu olan kısmı ister elmacık kemiğinizin altında gölgeleme amaçlı uyguluyorsunuz isterseniz de allık olarak kullanabiliyorsunuz. Koyu kısım mat olduğundan bir de mat allığım var diyebilirsiniz. Zira ben mat allıkları da çok seviyorum.




Özellikle pembe,beyaz,mor, lacivert renkte giyindiğim günlerde bu allığı tercih ediyorum.



Korktuğum o kızarık tondan eser yok bu allıkta. İçerisinde hafif ışıltılar barındırıyor. Cici cici hissediyorum bu allıkla kendini. Pretty allık serisinde çok tatlı tonlu mercan allığa da göz atmanızı tavsiye ederim.

Fiyatı:9TL
14gram

Makyajsız Asla'yı
takip edin
Makyajsız Kalmayın


6 yorum:

  1. bendede p115 var o şeftali tonlu :) onada bakmanı öneririm :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet! onu bende çok beğenıyorum. ancak allık olayını çok abarttım almak istemıyorum artık :)

      Sil
  2. bende de var bu allık ama hiç kullanmıyorum sevemediim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengını mı yapısını mı sevemedın cnm?

      Sil
  3. 9 liraymış fiyat için çok iyi hala aynı fiyatta mıdır sence? eğer öyleyse koşa koşa alırım ben bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm aynı fıyattır. Flormarın Pretty serisi çok uygun fıyatlı zaten. Bugun bu serının far paletını de aldım o da 10,5 lıraydı :)

      Sil