Sayfalar

Golden Rose terracotta stardust 104

Merhaba arkadaşlar

Bildiğiniz üzere bu ay Golden Rose'daki belirli ürünler %30 indirime girdi. Facebook sayfamda bazı arkdaşlarımın fotoğraflarında görüp dikkatimi çeken Golden Rose'un Bronz allıkları ilk indirimde alacağım ürünler listesine girmişti.




Bu allıklar 'güneş öpücüğü' diye tabir edilen abartısız gold parıltılar barındırıyor. Normal fiyatı 23 Lira olan bu allığı indirimle 15 Liraya satın aldım.



Renk ilk başta bakınca çok sarı duruyor. Bende belirgin olsun diye swatchları biraz bastırarak yaptım ancak. Bu sizi korkutmasın. O kadar tatlı duran bir bronz ki bayılıyorum :)



Gördüğünüz üzere Golden Rose 'da tasarım değişikliğine yönelmiş ve paketlere daha kaliteli bir hava verilmiş. Siyahın asaleti desek daha doğru olur.



Ürün 9 gram... Ben cildimde ki kızarıklıkları daha da ortaya çıkartıyor hissiyle kırmızı tonlu allıklara pek yönelmiyorum. Allıkta sevdalı olduğum renkler sırasıyla; bronz, şeftali ve bebek pembesi tonları.




Golden Rose indirimi terracota allıklarının yanı sıra meşhur olan siyah ıslak eyelinerı, stick fondöten ve pudraları kapsıyor.

Terracota allıklardaki şeftali tonunda da gözüm kalmadı desem yalan olur :)

Makyajsız Asla'yı
takip edin
Makyajsız Kalmayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder