Sayfalar

WATSONS COSMO SHOP ASETONSUZ OJE ÇIKARICI




WATSONS COSMO SHOP ASETONSUZ OJE ÇIKARICI;




Bitirene kadar BÖÖÖÖ! dediğim bir ürün karşınızda...











Bu yazı 'ben ettim siz etmeyin' yazısıdır. Hükümsüzdür!




Gelelim pişmanlığımıza... Kendisi Watsons'da biten asetonumun yerine tam parmex aseton alıyorken gözüme çarpan ve asetonun zararları vs... biliyorken deneyeyim diyerek seçtiğim bir ürün.




Aman Allahım o nasıl bir koku. Yemin ediyorum kafayı bulursunuz. Tinere başlarsınız o derece :) (Sinirimden gülüyorum) :)







125ml şişeyi bitirene kadar resmen kendime eziyet ettım. Müsrüflük yapıp ürün atmak istemiyorum. Sabrımın sınırlarını zorladım! Kapağını açtığınızda inanılmaz yoğun bir uhu kokusu alıyorsunuz. Bununla da kalmıyor o koku bulunduğunuz tüm odaya yayılıyor. 






Kokusunu geçtim! Ellerinizi tırnak kenarlarınızı öyle bir kurutuyor ki değdiği yer bembeyaz oluyor. Sanki bütün gün eldivensiz çalışmış ağır işçilere dönüyor elleriniz. O kadar bakım yap manikür vs... Bu ürünü sür geriye hiç bir şey kalmasın.




Tam bir kabustu kısacası...




Birde şişenin tasarımından bahsedeyim sizlere...




Maalesef kapağı açtığınızda ürünü direkt pamuğa boca ediyorsunuz. Miktarı frenleyecek tıpa benzeri bir şeyi de yok. O iğrenç kokulu şeyi elinizden bir kaysa koltuğunuza yatağınıza dökme riskininizi de unutmayın...






Watsons genellikle güzel ürünler ithal ederdi şaşırdım açıkçası. Bu ürün sadece watsonlarda satılan bir ürün. Fayda sağlayacağız derken zarara uğramayın!




Makyajsız Asla'yı takip edin


MAKYAJSIZ KALMAYIN 




1 yorum:

  1. ayy gerçektenn bndee aldımm birrr facihaa aldığımaa pişmann oldumm dediğinn gibii uğu kokusuu varr biiridee üstünee üstükk tırnaklarınn kernarlarınıı bembeyaz yapıyorr iğrençç ciddenn çokk zorr kalıdığğımmdaa kulanıcamm

    YanıtlaSil