Sayfalar

AVON COLOR TREND START-UP PINK LIP GLOSS


AVON COLOR TREND START-UP PINK LIP GLOSS;

Karşınızda yine emektar bir kozmetik ürünümleyim. Avon COLOR TREND Start-Up Pink Lip Gloss... 





Kendisi bir yılı aşkın süredir benimle. 6TL'lik fiyatıyla bir çok high end markanın veremediği pigmentasyon ve duruşla sizi çok memnun ediyor. 

Makyajında hele ki ruj, gloss tarzı ürünlerde pembeyi sevmeyen var mıdır bilmiyorum. Ama ben bu glossa bayılıyorum.







Oldukça da bereketli bitsin diye her makyajım da bu sıra kendisini kullanıyorum. Bitmesini istemem sevmememden değil! Bozulan ve hele ki çok sevdiğim ürünlerime fiyatı ne olursa olsun çok üzülüyorum.

10ml boyutunda olan ürün ucu süngerli aplikatörüyle uygulanıyor.



Normalde gloss tarzı ürünler paketinde pek renkli durur iştahımızı kabartılar ancak iş sürmeye geldi mi renk vermez sadece ıslak bir görünüm elde edersiniz.Bu renk tam Barbie pempesi bir bitiriş sağlıyor. 





Öyle tutkal gibi iki dudağınızı birbirine yapıştıran bir gloss kesinlikle değil! Ben etli ve kuru dudaklara sahibim. Bu sebeple sürekli çantamdan ve başucumdan lip balmlarımı eksik etmiyorum. Dudaklarımın pul pul kuruyup soyulmasından dolayı rujları çok kullanmak istememe rağmen bende maalesef çok hoş durmuyor bu sebeple tercihim hep daha nemli duran glosslardan yana oluyor. Dudaklarımdaki kuruluk ve kusurları rujlar daha çok açık ediyor. 

Fotoğraflar ortada başka söze gerek yok.





Makyajsız Asla'yı takip edin
MAKYAKSIZ KALMAYIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder