Sayfalar

Flormar oje kurutucu mu? Kalyon oje kurutucu mu?

SELAMLAR

Bu bir karşılaştırmalı ürün yazısıdır... :)

Efendim kuaförümde gördükten sonra Flormar oje kurutucuya sahip olmak istedim. Çünkü iki kat oje uygulamasının ardından beklemek ölüm! 

Daha önce bu tarz bir ürün kullanmamıştım ancak bir ürünün işe yarayıp yaramadığını anlamak için alim olmak gerekmiyor :) Ürün fos çıktı desem çok mu abartırım :) Ancak öyle maalesef. Ojenizi sürdükten 1 dk sonra uzaktan sıkıyorsunuz. Kış günü elinize buz gibi his veren ürün pek de hoş olmuyor açıkçası. Bunu geçtim ojemin kurumasına etki etti mi? HAYIR... Bir arkadaş bu ürünün yorumunu şöyle yapmıştı çok güldüm. "3 kat sürdüğüm ojeyi 45 dk da kuruttu bu çok başarılı" :) Gül gül öldüm. Allahım kimlerin yorumuna güveneceğiz bilemedim. 45dk yahu! Çüşünüz :)

Neyse ürün biter bitmez kutusunu atmıştım. O zaman blog açma gibi bir fikrim yoktu :) İşe yarar görmediğim içinde tekrar almadım. O yüzden internetten bulduğum bir fotoğrafını paylaşıyorum. Fotoğrafsız olmaz :) Şunu da belirteyim üründe limon kokusu hakim. Ayrıca ojenin rengini matlaştırdığı konusunda da çeşitli söylentiler söz konusu. Ben o kadar belirgin bir farka rastlamadım açıkçası yalan olmasın.





Flormar kurutucudan kurtulduktan sonra... :) Watsons' da Kalyon oje kurutucuyu gördüm, denemek istedim ve satın aldım. İçerisindeki yağ özleri sebebiyle de tırnak etlerimi de nemlendireceğini düşündüm.
Nitekim de öyle de oldu. Bu minnak ürün bütün beklentilerimi karşıladı.




Kendisi bitmek üzere olduğu için boş gibi duruyor. İçerisindeki sıvı leylak rengi. Birer fıs iki elinize sıkmanız yeterli oluyor. Hatta o sıktığınız ürünü bütün ellerinize yediriyor ve nemlendiriyorsunuz. Kapak kısmı ise şöyle;



Yani şu an söyleyeceğim şey garip gelebilir ama. Bu minnacik şişe Flormar oje kurutucudan daha bereketli. Flormar'dan daha uzun süredir elimde ve 1 aya yakın daha beni idare edeceğe benziyor. Dakika tutmadım ama ojeniz bir yandan kuruyor bir yandan da mis gibi kokan ellerinizi koklamadan duramıyorsunuz.




Frenchin ardından parmaklarımın etrafındaki parlak görüntü kalyon oje kurutucunun sayesinde...



Bugünlük benden bu kadar...

Makyajsiz Asla'yı 
takip edin
Makyajsız Kalmayın

2 yorum:

  1. merhaba flormar oje kurutucu çoook kötü ben kuru ojenin üzerine sıkıyorum işimi gücümü yapayım diye ıslanıyor resmen tekrar kurumasını bekliyorum böyle saçma bir ürün görmedim. şuan bim den aldığım akatgardi marka oje kurutucuyu kullanıyorum kalyon kadar iyi olduğunu düşünüyorum ve fiyatına göre performansı çok iyi sevgiler..

    http://desenlioje.blogspot.com/ blogumu ziyaret ederseniz çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ve hala flormar oje kurutucuyu nasıl favori gösteriyorlar bende ınanamıyorum. hemen üye oluyorum sayfanıza. sevgiler

      Sil