Sayfalar

EVDE FRENCH MANİKUR NASIL YAPILIR?


ESSENCE TIP PAINTER


Ben titreyen ellerim sebebiyle French oje sürdürmek için kuaföre gidenlerden idim :) Maalesef el alışkanlığıyla da olacak bir şey değil çünkü ellerim titriyor :) Elimde değil :p

Gratis'e uğradığım bir gün Essence standını kurcalarken (belki daha öncesinde böyle ürünler vardır ama ben keşfetmemiştim) şu ciciye rastladım... Essence Tip Painter.


Diğer ojelere göre ince tasarımıyla dikkat çekiyor. Sadece şişesi değil uygulama fırçası da incecik bu sayede jilet gibi French çizgisi çekmeniz de mümkün :)




Ürün 4ml boyutunda şekil A 'da görüldüğü üzere :) Ama tırnak uçlarınıza çizgi çekeceğinizi düşünürsek epey gidecek bir ürün.





Gelelim bu kadar beceriksizlikle bile nasıl  french uygulamışım :)















Bence hiç de fena durmuyor... En azından benim için That's enough! :)

SEVGİLER

MAYKAJSIZ ASLA'yı
takip edin
Makyajsız Kalmayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder