Sayfalar

BOBI BROWN GEL EYELINER- JEL EYELINER

SELAM HERKESE

Yıllardır elleri titreyen, resim derslerinde çizdiği suratın yarısını diğer yarısına benzetemeyen, el sanatları konusunda beceriksiz bir hatunum. Tabi bu durum her zaman gözüme çektiğim kaleme, ıslak eyeliner uygulamalarımda da sağ gözüme çektiğim çizgi ve ya kuyruğun!!! diğerine benzediği nadir görülmüş şeydir :)

Youtube videolarını özellikle Londrada Bir Türk Kızı ablamızı seyrede seyrede aşina olduğum jel eyelinerı acaba bende kullanabilir miyim umuduyla denemek istedim. Bir de bu zamana kadar kullandığım çoğu siyah kalem ilk sürdüğümde iyi fakat bir-iki saat sonra o simsiyah görüntüsü silikleşiyor. Kuyruk kısmı dağılmaya uğruyor. Bir kere de bi umut fırçalı ıslak görünüm veren bir eyeliner almak istedim. Reyonda ki bayana ısrarla kolay sürülen bir şey olsun dememe rağmen sağ olsun verdiği ürünü sürebilmek için profesyonel makyöz olmak lazım. 

Kadıköy'de yaşadığım süre zarfında T-shop tan ne aldıysam hep pişmanlık yaşadım. Sağ olsunlar satış politikaları her zaman kakalamak üzerine! Hiç müşteri memnuniyeti anlayışları yok. Ancak Kadıköy gibi gelen geçen sirkülasyonun bol olduğu yerde iş yapabilirler, sadık müşteri profiliyle değil! Her neyse bırakalım şu yamyamları...

Sağ olsun Su Hakgüden sayesinde Mac'e uğrayıp MAC Blacktrack gel eyelinerı uygulattım ve beğenip satın aldım. Ancak fırça fiyatları çok yüksekti tabi. Fırçaya o kadar para yatırmaya acıyan gruptan bir insan olduğum için Gratise gidip The Balm standından şu görmüş olduğunuz minnak eye liner fırçamı satın aldım. 10tl gibi bir fiyatı var ama çok başarılı iş görüyor kendisi ve de çantada taşımak için boyutu itibariyle çok uygun.Tabi bu yazıda bahsedeceğim ürün Bobbi Brown Gel Eyeliner'ım size jel eyeliner maceramı anlatmaktı yukardaki amaç :)



Yine yolumun Elca'ya düştüğü birgün (yalan özellikle o tarafa düşürüyorum) :) Aman allahım ne göreyim! Kahverengi gel eyeliner almak istiyordum Elca'ya gelmiş hemde Bobbi Brown hemde istediğim renkte :D



Kahverenginin iki tane tonu vardı ve ne yazık ki testerı yoktu. Diğer rengin içerisinde hafif ışıtıları mevcuttu. Acaba güzel durur mu vs düşünürken riske atmak istemedim ve Sepia ink 2 rengini aldım. Kabın içerisinde açık kahverengi duruyor ancak uygulama yaptığınızda koyu kahve sonuçlu bir ürün. 



Aldığımdan beri Mac Blacktrack jel eyelinerı bir kenara bıraktım. Kahverenginin benim iş yerinde uyguladığım günlük, nude, iş makyajına daha çok yakıştığını düşünüyorum. 



Kalıcılık konusunda Mac ile aynı ayarda. Ancak Bobbi brown Mac'e göre sürümü daha yumuşak. Hatta ilk sürdüğümde yapısı dolayısıyla yumuşaklığı acaba çabuk dağılır mı gözümde diye bir soru işareti yarattı.
Ancak memnun kaldım. Gördüğünüz gibi ortasında bir oyuk açtım :)

Sanırım Bobbi Brown Gel eyeliner Mac'e göre daha yüksek fiyatlı. Mac'i 45TL ye satın almıştım. Bobi de 65 lira civarıymış. 


Yani bittiğinde Elca'da görürsem uygun fiyata alırım. Ancak 65TL verip almam giderim Mac alırım. Dediğim gibi aralarında çok büyük bir fark göremedim. Aynı performanstaki ürüne fark ne kadar az olursa olsun neden daha fazla para veresiniz ki canlarım :)

Bugünlük bu kadar hanımlar. İyi makyajlar :)

1 yorum: