Sayfalar

BENEFIT HIGH BEAM ALMAK İSTEYİP ÇOK PAHALI DİYENLER BURAYA :) ESSENCE MY BASE KARŞINIZDA :)


 Selam kızlar...

Sephoraya git gel Benefit High Beam aydınlatıcıyı sür için gitsin, sonra şişeye bak çok para küçücük şey için de ve çık! Evet itiraf edeyim uzun süre bu sancılı süreci geçirdim :)

Sonra Gratis'e essence ürünleri geldi gelecek söylentileri yayıldı bloglar arasında... Dedim bir gidip karıştırayım neymiş bu Essence :) Alt raflarında gördüğüm şu şirin ürünü denedim üzerinde my base yazıyor. Tanışalım dedim kendisiyle :)




Baz olarak hafif ışıltılı yapısıyla tenime canlılık verir diye düşündüm. Ama baz olarak pek bir işe yarar görmedim açıkçası. O zaman dedim sen benim High Beam'im ol bakıyım dedim. Daha önce söylemedim sanırım ben bol kontörlü high light'lı makyaj hastasıyım. İlla yapıcam yoksa makyaj yapmanın bir anlamı yokmuş gibi geliyor.


Şu kadar bir ürün pırtlatmanız bile alın, burun, elmacık kemikleri, dudak üstü, çene, kaş altı, göz pınarı bölgeme yetiyorda artıyor bile. ( ne çok yere sürüyormuşum! Ama seviyorum napim! :)


Gördüğüm o taze, aydınlık görüntü beni hasta ediyor yahu! Artık Sephoraya gitsem de High Beam'e bakıyorsam namert olayım :)

Onu aratmayacak, fiyatıyla cep yormayacak cinsten başarılı hatta çok başarılı bir ürün. Yukarıda gördüğünüz üzere pompalı yapısıyla hijyenik kullanım sağlıyor. İlk aldığımda bozuk galiba diyerek neredeyse geri götürecektim. Çünkü pompaya bas bas boş gibi sanki hiç ürün çıkmadı. Sonra pırtladı da tekrar Gratis'e gitmekten kurtuldum:) Meğerse normalmiş.
Her neyse bunlar teferruat ürün aydınlatıcı olarak HA-Rİ-KA!
Fiyatı: 12.90 civarında.
Haydi durmayın koşun Gratis'e :)

Hoşçakalın...







3 yorum:

  1. Ben bu ürünü senin yazını okuduktan sonra almıştım çok da memnun kaldım:) yazdıklarını zevkle okuyorum ama daha sık yazsan çok daha güzel olur bende blog yazmaya başladım henüz çok yeniyim ama beklerim :http://karamellikahvem.blogspot.com kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ediyorum. yorum yazdıktan hemen sonra blogunu ziyaret edeceğim. sevgiler

      Sil
  2. üye olduğunu görünce çok mutlu oldum canım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil