Sayfalar

FLORMAR 7 NUMARALI FAR PALETİ



FLORMAR 7 NOLU FAR PALETİ



Evet bugünde geldik Flormar markalı sevgili Bilgen Tolis'in tavsiyesiyle edindiğim yedi numaralı far paletime. Kendisi deyim yerindeyse yıllardır aradığım doğal, nude, toprak tonlu gölgeli makyajımın baş yapıtı :)





Bu far paletini satın almadan önce derdimi MAC mua'sına açmıştım :D Sağolsun yardımcı oldu bir tanecik mat yapıda ismi KID olan farı edindim. Çokta sevdim. Emme minicik tekli far ile Flormar 7 nolu paletten üç tane satın alırsın :) Hemde 5 tane renk seçeneğiyle... :)




Ettik bir enayilik MAC KID Fara 45 Lira verdik işte :)
Hanımlar bu paletle resmen aşk yaşıyorum. Tabularınızı kırın aynı etkiyi yaratıyorsa neden daha fazla para ödeyesiniz ki...

Bu ürünümde iş yerimde ki çekmecemde duruyor kendisiyle her gün gölgeli makyaj yapıyoruz...

Palet toplamda 9gram. Sondaki iki tonla ister eye liner çekersiniz ister kaşlarınızı doldurursunuz orası size kalmış.




Bu palete 14 lira verdim. Flormarda Far alana rimeller 10TL idi birde rimel atıverdim sepetime. Oldukça karlı ve memnun kalınan bir alışveriş oldu.

Unutmadan belirteyim farda tozutma sorunuyla da karşılaşmadım.

Ürünü elime sürüp swatch yapmayı denedim fakat çok net sonuç alamadım. Alırkende elinize sürerek aldığınızda hataya düşüyorsunuz. Çünkü mat farlar ele sürüldüğünde çok hoş görüntü vermiyor. Nitekim bu palette öyle. MAC KID farımda öyleydi.




Aynı mat serinin içerisinde yeşil tonları olan paletinide edinmeyi düşünüyorum. Pişman olmayacağınız bir ürün eğer nude makyajı seviyorsanız.

Okuduğunuz için teşekkürler...

MAKYAJSIZ KALMAYIN

2 yorum: