Sayfalar

The Body Shop Coconut Sac Parlatici

Geçenlerde sevgililer günü kampanyasında neler var diye bir göz atmak üzere Akbatı The Body Shop Mağazasına uğradım. Kampanyalardan pek umduğunu bulamayan ben satış danışmanına saç ürünlerinde tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı derken gözüm şu ürüne çarptı. Bu ne? dedim :)


Bayan; Bu saç parlatıcı ürünümüz. Geçenlerde bir müşterim Hülya Avşar'ın ekranda saçları çok parlak gözüküyor bilirsiniz. Avşar'ın bu ürünü kullandığını söyledi ve satın aldı dedi.

Ben de ba ba baaaaa.... denemeli o zaman dedim:)

Tam da adamına söyledi çünkü Yetenek Sizsiniz Programında Hülya Avşar'ın o güneş gibi parlayan saçlarını hayranlıkla izliyorum. 

Elimde John Frieda'nın saç parlatıcı spreyi de var fakat pek bir numarasını göremedim. (yazısı gelecek)

Alıyım o zaman dedim ve kaptım bir tane. The Body Shop'un yok satan, içerisinde üzüm çekirdeği özü ve e vitamini barındıran saç serumu ve bir kaç parça ürün daha alarak mağazadan ayrıldım.

Ben coconut kokusu hastası bir insan olarak bu ürünün kokusuna en başından hasta olduğumu belirtmeliyim. Üzerindeki kullanım talimatına göre saçınız fönlendikten sonra bu ürün kullanılmalı. Nitekim bende öyle yaptım.


Ürün yapısıyla wax'ı andırıyor hanımlar. Özellikle kuru,mat, boyalı hatta açma işlemi yapılmış sarı saçta daha da güzel duracağından eminim. Ben elime az bir miktar alıp avuç içimde ısıtarak saçlarıma eşit bir şekilde yediriyorum. Püf noktası elinizde çok iyi ısıtarak dağıtmanız!




Ürünü henüz iki kere kullandım ve daha önce hiç bir blogda yazısına rastlamadım. Hemen haber vermek istedim. Çok çok ama çok başarılı bir ürün. Pırıl pırıl gözüken canlı sağlıklı saçlara kavuşuyorsunuz. Kuaföre fön çekmeye gittiğimde fön sonrası uygulattım ve kuaförümde çok beğendi. Koşun, çabuk hemen gidin alıınnnnnn!!!!



Fiyatı 16-17 Lira arası... Uzun süre gidecek ve en önemlisi başarılı bir ürün.

Sevgiler

Makyajsız Asla'yı
takip edin
Makyajsız Kalmayın