Sayfalar

Sevgililer gunu indirimleri


Bugün sizlere günün anlam ve önemine binaen Sevgililer Günü Kampanyalarından kendime ne hediyeler almışım göstermek istedim...

Alışverişimi Yves Rocher, The Body Shop ve Rossman mağazalarından gerçekleştirdim. Fotoğrafı çekerken iki ürünümü koymayı unutmuşum fakat ben fotoğraflarda olmasa da kendilerinden bahsedeceğim.




The Body Shop Body Mist Moringa: 27 Lira

The Body Shop Chocmania Soap: Bu serinin hastasıyım sabununu da almak istedim. 7.5 Lira

The Body Shop Lip Balm Set: Kalp şeklindeki kutunun içerisinde 3 adet lip balm bulunuyor. 27 Liradan indirimle 20 Lira'ya geldi.

The Body Shop Saç Serumu: 25 Lira

Rocket Maskara: 15 Lira

Kazak Tüyü Temizleyici: Alakasız ama güzel bir ürün tavsiye ederim :)

Yves Rocher Matlaştırıcı Gözenek Sıkılaştırıcı Nemlendirici:29 Lira

Yves Rocher Organik Vanilya Parfüm:32 Lira

Yves Rocher Vanillia Noire: Bu parfümle aşk yaşıyorum. 85 Lira

Rossman Far Fırçası:1.90

Rossman Vücut Yağı Kayısı ve Bademli.6.90

Therra Med Diş Macunu:3.5 Lira

The Body Shop Papatya Özlü Göz Makyajı Temizleyici: 20 Lira

The Body Shop Coconut Saç Parlatıcı: 17 Lira

-Hepinize keyifli günler-

Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder