Sayfalar

Bitenler

Canlarım; siz bu satırları okurken, aşağıda görmüş olduğunuz boş kutular çoktaaaannn çöp kutusunun dibini boylamış olacak :)



Ürün bitti, yenileri denenecek ve para harcıyacağım diye insan bu kadar sevinir mi? Benim gibi bir manyaksa seviniyor işte :)
 
Tester parfümü de sayar isek toplamda 14 ürün bitirdim. Ürünleri cilt bakımı, banyo gibi sınıflandırarak fotoğraflandırdım...


The Body Shop Body Butter Vanilya 200ml: Sevdim, çift hazneli bir üründü. Bir yarısında butter diğer yarısında vücut losyonundan daha yoğun bir krem bulunuyor. Harika bir vanilya kokusu. Kış için kullanmayı tercih ettim. Kokusunu, verdiği yumuşaklığı, nemlilik hissini ertesi gün de hissediyorsunuz. Tavsiye ederim.
Bea Beauty Body Lotion 250ml: Hala kapağını açıp kokluyorum. Bu ürünün kokusuna aşığım, hastayım. Böyle güzel bebeksi bir koku hiçbir markada koklamadım. Mutlu hissettiriyor kendinizi. İçerisinde ipek proteini ve shea yağı bulunuyor.Sadece Gratislerde bulunuyor. Bitirdiğim toz pembe renkli olanı bir de cheesecake'li olanı var. Tekrar alınabilir.
I Love Strawberries And Milkshake El Kremi 75ml: Bu kremde baydı içimi. Elim gittikçe bol bol sürdüm ve bitirdim çok şükür. Nemlendirmesini yeterli bulmadım. Bir daha almam.
Kalyon Oje Kurutucu: Çok sevdim, üzülerek dibini gördüm :) Çok güzel ojenizi kurutuyor ve içerisindeki yağ özleriyle tırnak etlerinize bakım yapıyor. Tekrar alacağım.
Avon Color Trend Start Up Pink: Bu ürünün yazısını yazdım. Çok güzel renk veren, Barbie pembesi bir lip gloss. Kesinlikle tavsiye ederim.
Moschino Pink Parfüm Testerı: Şekerli bana yazı anımsatan, hafif bir parfüm. Denemenizi tavsiye ederim.



Bioderma Atoderm Gel Moustant 200ml: Doktor tavsiyesiyle alınan bir üründü. Cilt kuruluğunun dengelenmesine destek olur diyor. Fakat bu ürünle cildimi yıkayınca acayip yüzüm geriliyor. Bir an önce krem sürme ihtiyacı hissediyorum. Ben hiçbir Bioderma ürünüyle cildimde bir mucizeye şahit olmadım. Bioderma ürünlerinden vazgeçtim artık.

Yves Rocher Vanilyalı Lip Balm: Güzel nemlendirdi fakat parmaklanan lip balmlardan almayacağım artık.

Bebak Makyaj Temizleme Mendili: Yedeğini bulunduruyor ve şu anda da kullanıyorum. Şimdiye kadar kullandığım temizleme mendillerinin en iyisi. Tavsiye ederim.

Olay Yağlı Karma Ciltler için Nemlendirici Jel: Yazısını yazdım. Yedeğimde bulunuyor. Çok başarılı bir nemlendirici tavsiye ederim.



Pantene Aqua Light Şampuan: Şeffaf renkte, saçı ağırlaştırmayan, güzel temizleyen bir şampuandı. Sevdim, tekrar alınabilir.

Wella Hacim Veren Şampuan: Hacim verdiğine şahit olmadım :) Sadece güzel temizledi. Olsa da olur olmasa da olurdu.

I Love Strawberries And Milkshake Duş Jeli 500ml: Bu seri ilk Watsons'a geldiğinde gözüme o kadar güzel geldiler ki el kremi, duş jeli, vücut losyonunu hemen aldım. Benim bir duş jeline vereceğim paradan biraz pahalıydı. Sanırım 13 Lira civarıydı. Çok yoğun çilek kokusu beni bayıyor. Bu ürünü de bol bol kullanıp bitirdim. Çok baygın. Bir daha almayacağım. 

Hadi bakalım çöpe canlar :)



Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder