Sayfalar

Yves Rocher Kayisi ozlu peeling ve couleurs naturel 20 Medium Rose allik

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM

Öyle ürün kurcalamak için girdim Yves Rocher'e :) Alışveriş yapmak için değil :p

Danışman bayan, kart sahibi kişilere yeşil noktalı ürünlerde %30 indirim olduğunu belirtti. Ben de kartımın yanımda olmadığını belirttim ve sistemden kartıma indirim olup olmadığına bakıldı. İndirimim varmış ve ürün satın aldığımda da şu görmüş olduğunuz 9 gramlık allık da hediye imiş :)





Öyle ne alsam acaba derken birçok blogda methini okuduğum kayısı özlü peelingi almaya karar verdim. 12 TL civarında olan bu ürüne %30 indirim yapıldı.  Yani 9 Liraya bir allık ve peeling satın aldım :) Hadi dedim sürekli kuruma ve soyulma sorunu yaşadığım dudaklarım için bir de lip balm bakıyım. Yukarıda gördüğünüz Hydra özellikli renksiz Lip Balm'ın iyi nemlendirdiğini söylendi. Onu da satın aldım. Sanırım fiyatı 5TL civarındaydı...




Allığım Medium Rose, rengi kutuda çok koyu duruyor ama bu allık serisi çok da abartı bir renk vermiyor yüzünüzde doğal duruyor. Bronz şeftali tonu dersek bu tonu tanımlamış oluruz. Tam ismi 20 Teint Medium Rose.





Mat bir allık. Günlük kullanıma uygun bir allık. Üzerinde de Naturel Blush ibaresi kullanılmış zaten. Neden çok pigmentli değil? Sorusuna yanıt oluyor. Pigment istiyorsanız Nars'a bakın derim:)

Karlı ve keyifli alışveriş maceram böyleydi. Siz Yves Rocher'den ne kullanıyorsunuz? Tavsiyeleriniz neler?

Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder