Sayfalar

Max Factor Beyaz Goz Kalemi


Merhaba...



Daha önce Watsons Kadıköy'de çalışan bayan beyaz göz kalemi olarak Max Factor'un bu ürününü tavsiye etmişti. Ancak 30 TL civarında olan fiyatı bir göz kalemi için çok fiyatlı gelmişti. Bende Flormar'dan aldım. Ancak Flormar beyaz göz kalemi göz içini boyarken kirpik diplerimi de boyuyordu. Satın aldım ama çok da bayılmadım açıkçası.



Geçenlerde Gratis'de yapılan %50 indirimde hadi alıyım bare dedim ama 15 Lira bile gözüme batmadı desem yalan olur. :)





Ancak kalem ciddi anlamda çok başarılı. Gözünüzü acıtmadan ve kirpiklerinize bulaşmadan rengini harikulade bir şekilde veriyor. Yani fevkaladeninde fevkinde! :)



Bunu satın alınca Flormar olanı da arkadaşıma verdim. 



Beyaz göz kalemi sürdüğümde fotoğraflarda gözlerimin kocaman durduğunu fark ediyorum. Bu da çok hoşuma gidiyor :)



Boyutu da gayet ideal çok çabuk bitecek bir ürün değil. Sizde beyaz kalem kullanmayı seviyor musunuz? Hangi beyaz kalemi tavsiye ediyorsunuz?


Makyajsız Asla'yı
Takip Edin

Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder