Sayfalar

Benefit Hoola


CANIMMMM BENEFİT HOOLA'M :)

Pazartesi çalışkan kız olıyım dedim ve postuma başlıyorum. Bugünün starı Benefit Hoola karşınızdaaaaa...



Makyajda bronzer kullanmak vazgeçilmez artık benim için. Bunun için çeşitli teşebbüslerim oldu. Aslında ilk aklımda olan Hoola idi. Ancak fiyatlı olması beni gereksiz harcamalara yöneltti. Durum değişti mi hayır. Yine verdim o parayı ve Hoola aldım :)


 İlk bronzer olarak Mac'den Msf aldım. Tenimin iki ton koyusunu tercih ettim. Ardından Flormar Bronzer aldım. Onu da seviyorum, iş yeri çekmecemde tutuyorum kendisini.

Yılbaşı dolayısıyla Sephora'nın Black Kartlılara özel yaptığı yüzde yirmi indirimimi Hoolayı alarak kullandım. Aslında Nars Laguna ve Hoola seçenekleri vardı kafamda. Ancak makyaj uzmanıyla yaptığımız kısa bir beyin fırtınasından sonra hoola dedim:) Çünkü Nars laguna içerisinde minikte olsa ışıltılar barındırıyor. Ve yüz gölgelemede önemli olan kesinlikle mat bir ürün kullanmak. Hoola'da böyle bir özelliğe sahip. Kontör için biçilmiş kaftan.



Ürün 8.0 gram. Şirin bir kabı var. İçerisinden görmüş olduğunuz gibi bir fırça çıkıyor. Fırça iyi mi kötü mü muhabbetine girmeyeceğim kullanmadım bile. Kesik uçlu büyük fırçamla kullanıyorum. Fırçam olmadığı bir ana denk gelirsem kullanırım elbette.



Daha önce bazı beceriksiz Sephora çalışanları (ürün yoğun pigmentasyonlu) uygulama yaptırma durumunda çamur gibi sürdükleri oldu. İnanamıyorum öyle bir durumda ben Benefit ürünlerini Sephora çalışanlarından daha iyi tanıyorum. Kutunun içinde defalarca çevirerek ürünü suratınıza resmen çamur gibi sürüyorlar. Küfür etmediysem sabrımdan :)





Neyse kavuştum Hoola'ya. Çok memnunum. Kullandıktan sonra gerçek gölgeleme buymuş diyorsunuz. Çünkü bu soğuk kahve tonlu bronzer yüzünüzü ciddden daha ince gösteriyor. Vazgeçmem senden Hoola!!!!



Sevgiler

Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

1 yorum:

  1. Hahaha ben de çamur gibi olmuştum işte :) Yoğun pigmentasyonlu ürünlere alışkın olmayınca... :))

    YanıtlaSil