Sayfalar

Yves Rocher Waterproof Eye Pencil


Merhabalar, nasılsınız?

Biraz tembellik ettim sanırım, postlara ara verdim bir süredir. 

Bugün ki solistimiz Yves Rocher'in anlatılmaz yaşanır renkteki şu stylo göz kalemi...




Kahverengi gözlere sahibim. Yeşil ve mavi tonlarını alt kirpik diplerime sürmeyi çok seviyorum. Tabi ki yeşilin ve mavinin her tonu değil. Daha önce Mac'de hemen hemen aynı tonda bir göz kalemi görmüştüm fakat bir kaleme 40 Lira civarı para vermek pek işime gelmemişti. Geçenlerde Pelican Mall Yves Rocher'e uğradım. Sağolsun mağaza danışmanı Filiz Hanım ne zaman uğrasam yoğunluğuna rağmen çok iyi ilgilenir tüm müşterileriyle. Kartıma baktık ve seçtiğim 3 üründe %30 indirimim olduğunu ve yanında kocaman bir makyaj çantası hediye edeceklerini söyledi. Çanta şu an yanımda olmadığı için fotoğraflayamadım.

Gelelim kalemimize yeşilin şu tonuna bakar mısınız hanımlar...



Çok seviyorum çookkkk! :)

Ürün waterproof özellikte. Ben hiç göz üstüme kullanmadım. Hep alt kirpik diplerime uyguluyorum. Dağılma yaşamadım (ki bende böyle ürünler pek sabit kalmaz).

Ürünün eksi özelliği ise gramajı. Alırken içerisinde kalem uzunluğunda ürün vardır zannettim fakat şu kadarcıkmış :(



Olsun bana seninle geçen yıllarım yeter diyor Zeki Müren'e bağlıyorum! :)


Bu kalemlerin bir başka rengini daha aldım. Yani %30 indirimimi iki göz kalemi için kullandım. 

Yakında onun da yazısı gelecek.
Kalem, indirimle 20 Lira'ya geldi . Normal satış fiyatı 30 Lira civarı. Ben ki bir göz kalemine 5-6 Lira'dan fazla vermezdim. Fakat değdiğini düşünüyorum. Far uygulamaya üşendiğiniz günlerde de gözlerinize canlılık katıyor.
Ürünün ismi 03 Vert. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü ibaresi yer alıyor.

Sevgiler

Makyajsız Asla'yı
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder