Sayfalar

Essence Kas Kiti Eyebrow Set

Merhabalar

Sizi günlük makyajımın vazgeçilmezi Essence Kaş kitiyle tanıştırayım...






Güneşi ilk defa görmüş gibi ışıkta resim çekmek istedim. Baharın güzelliği bloğumdaki fotoğraflarıma da yansımalı :)
 Arkadaşlar öncelikle eskimiş görüntüsünden dolayı özür dilerim. Sol uçta kir gibi gözüken kısım ürünün etiketinden kalan parçalar:/

Emektar kaş kitini Gratis'İn %50 indiriminde 4 Lira gibi komik bir rakama edindim.
Kumral ve çok boyalı boyalı duran kaşı sevmeyen biri olarak bu ürüne hayran kaldım. Bu fiyata gerçekten çok çok iyi. Elimde 3 tane kaş ürünüm var fakat sürekli bu ürünü kullanıyorum. Hatta açık rengin dibini de görmüş bulunmaktayım. Dibi açılan ürün görünce sanki hazine bulmuşum gibi seviniyorum :)


Koyu rengi de çok abartı olmuyor. Zaten Swatc'ı gördüğünüzde arada dağlar olmadığını görüceksiniz. Daha hafif uygulamayla açık renkteki görünümü elde etmeniz mümkün. Saçları siyah olan arkadaşım da koyu rengi uyguluyor ondaki duruşunu da çok beğeniyorum. Kumraldan- siyah saça kadar uygulanılabilir.


Artık kaş kitleri bağımlısıyım diyebilirim. Uygulamayınca makyajım eksik gibi geliyor bir yavanlık var :) Kaşlarım çok sık deildir kaş doldurmanın verdiği keskin ve net ifadeye gözüm çok alıştı.
Yanındaki fırça dandik diye yazan arkadaşlarım var. Ben hep bu fırçayla uyguluyorum. Sert bir fırça, uyguladğınız ürünü çok iyi dağıtıyor. Far kaşınızda bir noktaya lönk diye yapışıp kalmıyor. Dibini gördüğüm ve bitireceğim ürünlerimden biriyle tanıştınız... Sizlere de tavsiye ederim.

Sevgiler
Makyajsız Asla'yı
takip edin
Makyajsız Kalmayın

2 yorum:

  1. Bende çok merak ediyorum bunu iyi oldu paylaştığın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederım cnm senın saç rengıne de uyumlu olur

      Sil