Sayfalar

Flormar Deluxe Shine Gloss Stylo d39

Selam
 Flormar Delux Shine Gloss Stylo'ya Gratis'in bir daha ne zaman yapar bilinmez %50 indirimiyle sahip oldum. Emin olmamakla birlikte fiyatı 15 lira civarıydı sanırım.



Bir ara benim kış rengi rujum yok diyerek seçilmiş bir üründü. Tabi bol nemlendirmesi bu seriyi seçmemde büyük etken. Kendisi bir zamanlar sahip olduğum vişneli nivea yapısında verdiği renkte neredeyse aynı. Yani bir nevi lip balm-ruj'da diyebiliriz.


Seri'nin tasarımı şık, üründen memnun kaldım. Eksi yanı ise fiyatına göre ürünün biraz az olması. Çok fazla kullanmadım ürünün yaklaşık boyutu şu kadar...


Verdiği renk ise şöyle; verdiği swatch'da da nemlendirme özelliği bariz gözüküyor. Renk kodu d39


Başka renklerini de almayı düşünüyorum. Sık kuruyan, çatlayan, kabuksu görünüm alan dudaklarımı hem besliyor hem de renk vererek makyajımı tamamlıyor. Tavsiye edilir hanımlar. Nar çiçeği renginde gözüm var ;)

Sevgiler
Makyajsız Asla'yı 
Takip Edin
Makyajsız Kalmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder